luni, martie 23, 2009

Jurnal de Italia III

Mi-am zis de multe ori ca nu mai folosesc fraze ca "Ma rog sa fie mai bine!", caci am observat ca sunt inutile, nu te ajuta la nimic rugaciunea, cel putin nu pe mine.Saptamana ce tocmai s-a incheiat nu a fost una tocmai prospera pentru mine, ba din contra a fost chiar mai slaba decat cea precedenta, dar mi s-a promis ca voi duce dorul timpului liber. Cu toate ca am avut destul timp liber nu prea mi-am permis sa profit la maxim pentru iesiri in aer liber, decat foarte putin, m-am axat mai mult pe imbogatirea vocabularului, am cautat sa invat cat mai multe fraze utile in italiana.Totusi am ramas si cu o amintre de la job. Dupa ce am pierdut o zi fara prea mari sanse de a fi chemat la vre-un post, am fost sunat la ora 22, pentru un post la ora 00, intr-o locatie draga mie, Piaza del Signoria, in Palazzo Vechio, cladire in care tot timpul mi-am dorit sa intru, dar nu am avut impulsul necesar, insa iata ca am avut ocazia. Un palat constuita in secolul XIII, pentru securitatea populatiei din Florenta.
Noi a trebuit sa facem ordine in Salone dei Cinquecento, un salon lung de 52 m si inalt de 23 m, unde poti admira Batalia de la Anghiari pictata de Leonardo da Vinci si Batalia de la Cascina pictata de Michelangelo. Cel mai rau ne-a parut cand vedeam cum goleau bucatarii in closet un fel de vaze de 5 kg folosite pe post de carafe, mirosul de vin a plutit vreme buna prin bai.Ca sa nu fiu prea dezamagit de saptamana deloc prospera, am fost chemat pentru doua posturi sambata, ceea ce mi-a mia ridicat moralul.Si ca sa inchei saptamana cum trebuie, am facut o iesire la gratar, unde de data asta eu am fost cel care s-a umplut de fum si binenteles de cateva poze.
Pentru saptamana viitoare nu s-a anuntat nimic, dar "Ma rog!!!" :P.

Niciun comentariu: