luni, martie 30, 2009

Jurnal de Italia IV

Saptamana trecuta, a fost una medie din punct de vedere al muncii, nu a fost nici ca prima, dar nici ca ultima, a fost destul de satisfacatoare.
Nu am fost in multe locuri cu munca, dar am fost in cateva locuri noi, unul a fost la 70 km distanta, la Lucca, un orasel cu o arhitectura foarte interesanta, aprope de Viareggio. La Lucca am plecat o echipa intreaga, sa aranjam o vila care urma sa fie scoasa la licitatie.
Asadar mi-am strans cateva ore si am avut si suficient timp liber, timp care l-am folosit in scopul de-a tolani, nu am avut chef de nimic altceva, nici de PC, nici de TV, am preferat sa citesc o carte, sau mai bine zis s-o termin. Un roman despre indeletnicirile italienilor, a italienilor calabrezi "Confesiunile unui cap al mafiei" de Philip Carlo.
In tara o abandonasem dupa primele pagini, dar am avut inspratia s-o iau la mine, si iata, ma declar satisfacut, caci a fost o carte buna, m-a purtat in timpurile cand urmaream filmele cu Al Pacino si Robert de Niro, care interpretau fosti mafioti celebri.Am avut un week-end lejer, fara agitatii, fara iesiri, nici nu mi-ar fi permis vremea, caci a plouat intr-una, asa ca am stat cumintel la caldurica amintindu-mi de vremuri asemanatoare...

Niciun comentariu: