duminică, martie 08, 2009

Jurnal de Italia I

Vine un moment cand ne dorim o schimbare in viata noastra, si vrem altceva decat ceea ce am facut in ultimi cativa ani. Pentru o schimbare trebuie sa ai si un mic impuls care sa-ti dea o motivatie sa fugi cat mai departe de ceea ce ai fost pana in prezent.Tara noastra e intr-un haos mai ceva decat cel apocaliptic descris in Bilie, asa ca mi-am ales "drumul codrului", fiind satul de atatea bocete cum ca ar fi ajuns sacul la fund, de parca s-ar fi terminat hartia si tusul si nu se mai pot produce banii.Dupa tot ce s-a zvonit in presa si prin intermediul radio-sant, am decis ca cel mai bun loc pentru mine ar fi Italia, si mai ales avand multi prieteni in Italia care au contrazis speculatiile audio-vizualului.Azi fac o saptamana de cand ma aflu in Italia, in Firanze, si am considerat ca fiind un moment potrivit pentru a-mi incepe un jurnal.Mi-am inceput lucrul dupa trei zile de stat in casa, in care dorinta de a iesi pe strazi, mi-a fost spulberata de vremea cpricioasa.Lucru nu mi-a fost greu sa-mi gasesc avand multe cunostinte, si binenteles ceva experienta de Italia de acum cativa ani, ceea ce mi-a prins bine, si m-am adaptat repede. Pana in prezent am cinci zile de lucru. Lucrez la o firma de curatenie, care a acaparat peste 50% din Firanze, sunt multi angajati de toate natiile, si mai multe echipe, eu sunt intr-o echipa de romani si din cand in cand si italieni, cu care ne intelegem foarte bine.O experienta interesanta de cand lucrez aici a fost cand am facut curatenie la Louis Vuitton, cand au schimbat decorul, am fost chemati sa le spalam geamurile si la doua zile sa le curatam pavimentul si sa-i dam cu tratament. Saptamana care vine trebuie sa facem curat intr-un hotel abia renovat.Cat despre pasiunea mea, fotografia, am sa-mi caut orice portita de-a strabate si cuprinde cat mai mult din peisajele toscane.

Un comentariu:

ghrayada spunea...

excelent!
o sa fiu cu ochiu' pe tine :)